יום רביעי, 14 בספטמבר 2016


הטעם הספרדי החדש של משקה "פרימור
"פרימור" משיקה מיקס ירקות קר בסגנון ספרדי: גספצ'ו

משקה עגבניות עשיר בטעמים ובמתכון ייחודי, טעים להפליא, מעגבניות, מלפפונים ופלפלים, נפלא כמשקה קר או לאכילה כמרק לארוחה קלילה בימי הקיץ החמים   ישווק בבקבוק אישי של 400 מ"ל ובבקבוק משפחתי 1 ליטר וילווה בקמפיין חסויות בטלוויזיה וברשתות החברתיות וכן בפעילות קד"מ של דיילות בפריסה ארצית.
מאת:רותה דנינו
חברת "גניר" יצרנית המיצים והנקטרים במותג "פרימור", המתמחה בייצור מיצים טבעיים סחוטים, משיקה משקה חדש וייחודי מתוצרתה: גספצ'ו – מיקס ירקות קר בסגנון ספרדי. מיקס עגבניות במתכון ספרדי, טעים להפליא, אשר יושק בשני גדלים, בקבוק אישי 400 מ"ל ובקבוק משפחתי 1 ליטר. לרגל השקת המשקה החדש, תעלה פרימור בקמפיין חסויות בטלוויזיה , פעילות קד"מ של דיילות אשר יטעימו את המוצר ובמקביל בקמפיין ברשתות החברתיות, של סרטונים המציגים מתכון להכנת גספצ'ו מרענן לקיץ על ידי שף מומחה, אשר מציע בסיום את האפשרות ש"לא לעשות כלום" ולשתות גספצ'ו מוכן של פרימור.

גספצ'ו חדש מתוצרת "פרימור" מבוסס עגבניות, מלפפונים ופלפלים, בתוספת שמן זית וחומץ. המשקה הינו ללא תוספת סוכר, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל. המשקה מיועד לשתייה כמשקה קר ומרענן וכן להגשה כמרק קר, לארוחה קלילה בימי הקיץ החמים. הצעת הגשה: לשתות ישירות מהבקבוק או מזגו אל תוך קערת מרק, הוסיפו יוגורט או שמנת וכמה עלי בזיליקום וההנאה מובטחת.
לדברי שרונה ויינטרוב, מנהלת מותג "פרימור", המשקה  החדש הינו חלק מפיתוחיה החדשים של המותג. כמובילי הקטגוריה של המיצים המצוננים, חשוב לנו להוביל את החדשנות בקטגוריה ולהציע לצרכנים מוצרים ייחודיים. ביקשנו להרחיב את מגוון ממוצרינו  ולהוסיף את הגספצו - משקה  עם ערך מוסף להנאת לקוחותינו".
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 11.00 ₪ לאריזת 400 מ"ל; כ- 19 ₪ לאריזת 1 ליטר.
כשר פרווה בהשגחת חתם סופר והרבנות קריית מלאכי.

להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ. 
משקה עגבניות גספצ'ו של "פרימור" צילום: אבי מורג

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה