יום שבת, 10 בספטמבר 2016

 טעם של פעם בקפה גן סיפור....... 

שנה טובה ומתוקה מקפה גן סיפור:
לכבוד חגי תשרי יחולקו לאורחים
 כרטיסי ברכה מעוטרים בשיריה
 של המשוררת שלומית כהן אסיף
מאת:רותה דנינו
קפה גן סיפור בחולון וקפה גן סיפור הרצליה ממשיכים להעמיק את הקשר עם קהילת הסופרים, המשוררים והיוצרים בישראל באמצעות פרויקטים משותפים ויצירתיים. לכבוד החגים, אורחי בתי הקפה יזכו לקבל בתום הארוחה כרטיס ברכה עליו יוכלו לכתוב ברכה אישית. האורחים יוכלו לבחור כרטיס אחד מתוך חמישה כרטיסים שיוצעו להם, כאשר כל כרטיס מעוטר בשיר משיריה הקלאסיים של המשוררת שלומית כהן-אסיף ובאיורים מלאי דמיון שאוירו על-ידי אלמה, ילדה בת 8. לאחר בחירת הכרטיס, האורחים יוכלו לכתוב ברכה אישית ונמען, ובית הקפה יצמיד לברכה בול וישלח אותה בדואר.
ברנרדו בלחוביץ', להחזיר את הטעם של פעם
קפה גן סיפור משלב בין אוכל טוב לאהבת הספר ואירועים מעשירים לקהילה. הפרויקט נולד מתוך רצונו של הבעלים, ברנרדו בלחוביץ', להחזיר את הטעם של פעם ולחזור לימים בהם לא היינו מסתפקים בשליחת ברכה קולקטיבית דרך הנייד, אלא מברכים זה את זה באופן אישי ואינטימי.
כרטיסי הברכה ניתנים לאורחי בית הקפה ללא עלות.

בקרוב ייפתח סניף נוסף של קפה גן סיפור בפארק גן בעברית בראשון לציון.
על  קפה גן סיפור:
בית קפה ייחודי, הפעיל משנת 2012, ממוקם בלב מתחם גני הסיפור הנמצא בשכונת קריית פנחס אילון בחולון. הגן כולל מתקני משחק שקיבלו השראה משמונה סיפורי ילדים מוכרים ואהובים כמו "הכינה נחמה", "איתמר מטייל על הקירות" "דירה להשכיר" ועוד. קפה גן סיפור, מציע תפריט עשיר וחוויה קולינארית לצד מגוון שירותים מיוחדים ביניהם: ספרייה עשירה של ספרי ילדים ומבוגרים המוצבת במקום, ואירועים מעשירים לקהילה ביניהם שעת סיפור מוזיקלית המתקיימת אחת לשבוע, הרצאות לנשים לאחר לידה ועוד.
קפה גן סיפור חולון, מוטה גור 15, חולון, 03-5011596
קפה גן סיפור, פארק הרצליה דרום הפארק, מול קניון שבעת הכוכבים טלפון: 09-8850900


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה