יום רביעי, 14 בספטמבר 2016

הילדים שואלים "כיצד מגיעים הזיתים לצלחת?"
מהעץ ועד הצלחת:
מרכז המבקרים "כד בני דרום"
מציע בילוי חוויתי לכל המשפחה
      מגוון פעילויות משחתיות מעשירות ומהנות
    סדרת "פותחים שולחן" ממרחים איכותיים בייצור טבעי כחול-לבן

      משחקים למבוגרים וילדים ועבודת יצירה – הכנת צנצנת זיתים אישית שניתן לקחת הביתה.
מאת:רותה דנינו
מרכז המבקרים "כד בני דרום" מציע פעילות ייחודית לכל המשפחה בחגי תשרי: מסע משובח המלווה את מוצרי המפעל האיכותיים מן העץ ועד לצלחת. מרכז המבקרים מלווה את מפעל "כד בני דרום", הוותיק והמומחה בייצור שמן זית ומוצרים מן הטבע (הממוקם במושב בני דרום). המפעל מייצר שלוש קטגוריות מוצרים: ירקות מוחמצים, ממרחים וירקות קלויים אנטיפסטי.


מרכז המבקרים מזמין ילדים סקרנים והורים אניני טעם לשמוע את סיפורו של מושב בני דרום הוותיק מראשית ימיו, לבקר בבית הבד ולחוות את תהליך ייצור שמן הזית בבית הבד הישן, "ממש כמו פעם". כמו כן, המרכז פותח את דלתות בית הבד החדש ומעניק חווית ייצור מודרנית ומהנה לכל המשפחה. ילדים ומבוגרים כאחד מוזמנים ליהנות גם מסרט העוסק בתהליך הייצור של הזית ושאר מוצרי מפעל "כד בני דרום", ביניהם סדרת המוצרים החדשה "פותחים שולחן", ולבסוף – לטעום וליהנות ממגוון מוצרי המפעל.


סדרת "פותחים שולחן" הייחודית של מפעל "כד בני דרום" מציעה לצרכן הישראלי ממרחים בייצור טבעי כחול-לבן, באיכות בלתי-מתפשרת, המתאימים במיוחד לארוחות החג המשפחתיות. הסדרה כוללת מגוון עשיר של טפנדים, כגון רטטוי עגבניות ובצל, פרוסות מלפפונים בחומץ מתוק פיקנטי, קרם חצילים בטעמים, סחוג, עגבניות שרי מוחמצות, מבחר מלפפונים וזיתים. כמו כן, חנות המפעל מציעה מוצרי אנטיפסטי מגוונים תחת "הסדרה המקצועית", ושלל מוצרים נלווים, כדוגמת מוצרי טיפוח מן הטבע: סבון טבעי, קרם לחות לפנים ועוד.


חוויית הביקור במרכז "כד בני דרום" משלבת בתוכה גם פעילויות אקטיביות ומשחקים לילדים כמו "מלחמה" הנוסטלגי, "מצא את המטמון" וסודוקו להורים. ניתן גם ליצור צנצנת זיתים ייחודית למפעל, וליהנות בעזרתה מן החוויה גם בבית. באזור מרכז המבקרים ניתן גם ליהנות מחוות היביסקוס בכפר ורבורג, כ-600 סוגי היביסקוס צבעוניים ושונים ובנוסף סיור במרכז המבקרים בנמל אשדוד.

מרכז המבקרים "כד בני דרום" מלווה את המפעל הייחודי בעל אותו שם, שהוקם ב-1973 ומתגאה בצביונו הישראלי.
מפעל "כד בני דרום" שם לו למטרה לייצר מוצרי איכות, וממוקם לצד גידולי השדה המהווים את בסיס מוצריו.
 המפעל ידוע בזכות האיכות הגבוהה של מוצריו, ומתהדר בתקני האיכות והכשרות גבוהים ביותר

לתיאום: מרכז המבקרים "כד בני דרום"
http://kad.co.il  08-8515548
שעות פעילות:
א' – ה', חול המועד ואיסרו חג: 10:00-17:00.ימי ו' וערבי חג: 9:00-13:00.
המרכז אינו פועל בשבתות וחגים.
מחירון:

כניסת ילד (מגיל שנתיים): 15 ₪ כניסת מבוגר (מגיל 13): 9 ₪.
יצירת צנצנת זיתים: 7 ₪ 
צילום: עמית שטראוס

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה