יום שבת, 24 בספטמבר 2016


רסט מקבוצת זאפ בשיתוף ארגון "פתחון לב" 
והשף ניר צוק
יוצאים במהלך לגיוס תרומות עבור משפחות נזקקות 
לרגל ראש השנה
שלושה תורמים יזכו בסדנת בישול אישית 
עם השף ניר צוק במסעדת "מאפו" או לילה 
במלון "פרימה סיטי"

מאת:רותה דנינו
לראשונה בישראל יועבר בשידור חי בפייסבוק אירוע גאלה לגיוס תרומות
רסט, אתר המסעדות הגדול בישראל מקבוצת זאפ, בשיתוף ארגון "פתחון לב" ומסעדת 'מאפו' בניצוחו של השף ניר צוק יוצאים בימים אלו במהלך לגיוס תרומות עבור רכישת סלי מזון למשפחות נזקקות לרגל ראש השנה. במסגרת המהלך , גולשי אתר רסט יוכלו לקחת חלק ולתרום 100 שקלים עבור ארוחות לחג למשפחות נזקקות. מבין כל התורמים ,שלושה יזכו לבשל עם השף המוביל ניר צוק, ולסייע לו בהכנות לערב גאלה שיתקיים אף הוא באותו היום. גולשים נוספים יזכו בלילה זוגי במלון "פרימה סיטי" תל אביב הכולל ארוחה במסעדת "מאפו" או בסט סכינים של המותג היוקרתי ARCOS.
אירוע הגאלה החגיגי שיחתום את מהלך ההתרמה המשותף, נועד אף הוא לגייס תרומות לקראת החג והוא יתקיים בתאריך 28.9 במסעדת מאפו של השף צוק, שכאמור נרתמו למהלך. באירוע ישתתפו כ - 40 מוזמנים שתרמו 1000 שקלים למען נזקקים באמצעות העמותה. את מנות הגורמה המיוחדות שיוגשו באירוע יכינו יחד עם השף, שלושה מן התורמים שזכו, תוך שהוא מעניק להם טיפים והמלצות קולינאריות בהשראתו. האירוע יצולם בשידור חי ויעלה לעמודי הפייסבוק של זאפ רסט , ארגון פתחון לב וניר צוק.
שיאל נובקובסקי, מנהל שיווק רסט ותחום קולינריה בקבוצת זאפ: "כבכל שנה אנו פועלים בשיתוף עם אנשי "פתחון לב" ויוצאים במהלך לגיוס תרומות שמוקדש כולו למשפחות נזקקות ואנו רואים בכך זכות גדולה להוביל מהלך שיוכל לסייע ולגעת במאות משפחות. אנו מודים מקרב לב לניר צוק ולמסעדת 'מאפו' שנרתמו השנה למהלך ומקווים שבזכות השילוב המנצח של כל הגורמים סך התרומות יהיה גבוה באופן משמעותי"
ניסים ציוני, מנכ"ל ומייסד ארגון פתחון-לב: "ארגון פתחון לב מסייע בחג ללמעלה מ-12,000 משפחות עניות. לקראת החג, קיבלנו פנייה של עוד כ-1,000 קשישים שנותרו לבדם בחגים, ביניהם ניצולי שואה, שצריכים סל מזון לחג. סה"כ שם הארגון לעצמו מטרה לחלק כ- 13,000 סלים לכבוד החג.  מטרת שת"פ המבורך עם ניר צוק, אתר זאפ-רסט ורשת מלונות פרימה סיטי (להם אני מבקש להודות) נועד בכדי להצליח לסייע לכל המשפחות הנזקקות בישראל ולחלק סל מזון לחג לכל מי שצריך, כדי שאף משפחה לא תישאר רעבה בראש השנה!"

ניר צוק, שף מסעדת 'מאפו': "אני נרגש שבחג הזה מסעדת 'מאפו' תיגע לא רק בלב של הסועדים בחלל המעוצב, אלא תצא מגבולותיה ותיגע בלבבות של כל מי שלוקח חלק בפרויקט הזה - הנתרמים והתורמים". 
לינק למבצע ההתרמה:  https://truma.pitchonlev.org.il/index.php?c_id=11&ref=696
צילום ניר צוק


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה