יום שבת, 24 בספטמבר 2016


רוצה ליצור ולשלוח אימוג'י בדמותך? אבל באמת בדמותך?
מהיום זה אפשרי עם Moojis
אפליקציה ישראלית חדשה ליצירת אימוג'ים אישיים בלחיצת כפתור.

מאת:רותה דנינו 
        האפליקצייה הראשונה מסוגה בעולם המאפשרת ליצור אימוג'ים אישיים לכל משתמש.
        המקלדת החינמית מגיעה עם 8 מוג׳יס בסיסיים, וניתן להוריד חבילות הרחבה נוספות בעלות 4-8 שקלים.
        לרגל ההשקה ניתן יהיה להוריד את חבילות ההרחבה ללא עלות!!
      ניתן לשלוח אימוג'ים אישיים גם למכשירים שלא מותקנת בהם האפליקציה.
         זמינה בחנויות האפליקציות למכשירי אפל ואנדרואיד 
היום מושקת האפליקצייה הישראלית החדשה, Moojis (מוג'יס), הראשונה מסוגה בעולם, המאפשרת יצירת אימוג'ים אישיים,  לכל משתמש בלחיצת כפתור. האפליקציה באנגלית זמינה להורדה ולשימוש בחנות Google Play ו - Appstore. המקלדת החינמית מגיעה עם 8 מוג׳יס בסיסיים, וניתן להוריד 9 חבילות הרחבה נוספות בעלות 4-8 שקלים כל אחת. לרגל ההשקה ניתן יהיה להוריד חבילת הרחבה נוספת ללא עלות ולהנות מ-16 מוג'יס חינמיים בסה"כ
אנחנו אוהבים לסמס. אפילו יותר מאשר לשוחח בטלפון. על פי Forrester, בשנת 2015 נשלחו בעולם כולו כ- 8.3 טריליון הודעות טקסט, השוות לכ- 23 מיליארד הודעות ביום, או לכ- 16 מיליון הודעות בדקה. ואילו האמריקאי הממוצע מכלה כ- 23 שעות שבועיות בהקלדת הודעות טקסט.

בתוך זמן קצר מאז שליחת הודעת הטקסט הראשונה ב- 1992, השתלב באופן אינטגרלי גם השימוש באייקונים, הבנויים מאותיות וסימני פיסוק שנועדו להעביר מחוות ולבטא רגשות ועם התפתחות הטכנולוגיה והמעבר למכשירים חכמים, השתלבו, הישר מיפן הרחוקה, האמוג'ים (emoji), סמלים או תמונות דיגיטליות צבעוניות קטנות. 
שלב נוסף בהתפתחות האימוג'י, התרחש בדצמבר 2015, כשקים קארדשיאן השיקה את האפליקציה Kimoji , המאפשרת שליחה של אימוג'ים בדמותה, כחודש לאחר מכן הצטרף גם הזמר ג'סטים ביבר והשיק את אפליקציית Justmoji המציעה אימוג'ים בדמותו ובאוגוסט 2016 השיקה אלן דג'נרס את Exploji. אך מה שהיה עד כה נחלתם של הסלבס, זמין כעת מי שמעוניין ליצור ולשלוח אימוג'י בדמותו. על צורך זה בדיוק עונה מוג'יס.

איך זה עובד?
1.      לאחר הורדת האפליקציה ישנו הליך הרשמה קצר.
2.      בתוך ממשק האפליקציה מצלמים על רקע חלק ותאורה טובה סלפי, מומלץ לעשות פרצוף למצלמה.
3.      אלגוריתם עיבוד תמונה מתוחכם הופך את הסלפי לאיור אישי של המצולם ומציע התאמה ידנית של צבע עור, עיניים ושיער
4.      על ידי מעבר בין התבניות השונות, ניתן להתאים את האיור ולהוסיף לו אביזרים ואלמנטים נוספים, שהופכים אותו למוג'י.
5.      המוג'יס נשמרים במקלדת שמתקינים על המערכת הפעלה וניתן לשלב אותם כסטיקרים בכל האפליקציות להעברת הודעות (ווטסאפ, וייבר, פייסבוק מסנג׳ר וכיוב).
6.      ניתן לשלוח ולקבל מוג'יס גם למשתמשים שלא משתמשים באלפיקציה.

·         האפליקציה באנגלית זמינה להורדה ולשימוש בחנות Google Play ו - Appstore.
·         המקלדת החינמית מגיעה עם 8 מוג׳יס בסיסיים, וניתן להוריד חבילות הרחבה נוספות בעלות 4-8 שקלים כל חבילה.
·         לרגל ההשקה ניתן יהיה להוריד את כל חבילות ההרחבה חינם
לדברי שלומי בן עטר, מייסד ומנכ״ל פאנימוד: "מוג׳יס נותנת לכל משתמש את הפלטפורמה ליצור לעצמו מקלדת אמוג׳יס המבוססת על הפנים שלו! אם עד היום רק מפורסמים עשו לעצמם מקלדות פרסונליות, עכשיו כל אחד יכול. השוק צריך וצמא למוצר כמו מוג'יס. נקודה.

בעידן שהביטוי "סלפי" שגור בפיו של כל בעל סמארטפון ורובם משתמשים במקלדת האימוג'יז, ויש מיליונים כאלה בעולם, זה רק מתבקש שתקבל אימוג'י שהוא אתה. בעבר היית שולח הודעה ובקושי יודע אם היא הגיעה או לא. היום אתה יכול לדעת מתי היא נשלחה, מתי היא נקראה, מתי הכותב מגיב לך, לדבר עם קבוצה שלמה של אנשים במקביל, להקליט הודעות שלך ולשתף תמונות באותו רגע.

מיד לאחר שיצרת אימוג'יס/סטיקרים שלך, הפכת את חווית השיחה למשהו שטרם נראה כמוה. טכנולוגית זיהוי הפנים המהפכנית שפיתחנו לוקחת את המושג אימוג'י או סטיקר כמה שלבים למעלה, למשתמש יש את החופש לצלם את עצמו בכל הבעה שיבחר (עם קצת הכוונה מהבמאי שלנו) והוא מקבל מה שהוא התכוון אליו - לא ליד, לא כמו, לא בערך.״

החברה נוסדה בידי שלומי בן עטר (CEO), מאי הרשקוביץ רשף (COO) ואלי בסון (Chairman).

בן עטר, בן 33. בוגר קורס UI/UX במכללת ג'ון ברייס. בשנים האחרונות עסק במשחק בתיאטרון ובטלוויזיה תיאטרון הבימה, דאוס 2, זגורי אימפריה, הסיפור של יוסי ועוד. הקים את חברת פאנימוד יחד עם שותפיו, במטרה להביא את המומחיות המקצועית כשחקן לעולם הדיגיטל.

הרשקוביץ רשף, בת 29, בוגרת תואר ראשון בתאטרון מאוניברסיטת תל אביב  יזמית ואמנית.

בסון, בן (56) איש הייטק בעל ניסיון עשיר בניהול, פיתוחים, מכירות ויישומים בתחום הטכנולוגי בישראל ובחו"ל 
משקיעים: רז עודד יו"ר קבוצת או.אר.סי שהשקיעו באמצעות חברת ראם הנמצאת בשליטה משותפת עם האחים נקש. 
לפרטים נוספים: אתר מוג'יסmoojis





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה