יום שבת, 24 בספטמבר 2016

RALPH LAUREN:
קולקציית נשים לצעירות ואלגנטיות 
לעונת סתיו - חורף 2016
"אייקוניות מודרנית".

 מאת:רותה דנינו
מותג האופנה הבינלאומי RALPH LAUREN משיק בימים אלה בישראל את קולקציית פולו לנשים סתיו-חורף 2016.

הקולקציה "אייקוניות מודרנית" מביאה אמירה עונתית מכוונות עם תמהיל מיוחד המשלב זילות מודרנית בפריטי מורשת אייקוניים.

הקולקציה המתוחכמת מוצגת עם נגיעה קלילה ורוח תוססת. יש חדות צעירה וסקסית בחותמת הסטייל השיקית של פולו המדברת על חיים שקופצים מהעיר לכפר, מבוקר עד ערב – והמוזה של פולו אוהבת את ההפתעה שמערבבת בין כל העולמות.
 

פולו מציעה פרשנויות רכות של גזרות אייקוניות ומוסיפה בקלילות עיצובים אופנתיים ובדים יוקרתיים שהופכים את הקולקציה לרעננה ומרגשת.

"האישה של פולו היא בחורה אופנתית. הבגדים שלה אופנתיים אך מתוחכמים, עם סטייל אקלקטי לא צפוי וייחודי. מבטה בטוח מעבר לטרנדיות עונתית: מודרני, משודרג ופולו מופתי" אמר ראלף לורן.
 

קפסולת הצבעים לעונה היא טהורה - אפור, קרמל ושחור עם נגיעות של מתכת עדינה לרמיזה רוקנרולית. שמלת ישרה מפייטים כסף מזווגת עם סוודר עבה ומסורבל, ז'קט עור עם פרנזים בכסף מטאלי הוא ציוות מושלם לשמלה סקסית שחורה וחלקה הלבושה מתחת. 
 שמלת זמש עם מעיל טוויד מדגימה את הגזרות הרכות המוצגות בקולקציה, וטוניקה ממשי טהור מעל למכנסי רכיבה מטאליים בגזרה סופר סקיני מציגה את הפרופורציות החדשות; מעילים ללא בטנה וסוודרים בגזרת ז'קטים מאמצים את הנוחות הכול כך חשובה לאישה של פולו.

השפעת בגדי הגברים, שהם ליבו של מותג פולו, באה לידי ביטוי בפרטי לבוש לאישה דומיננטית עם שמלת קוקטייל שחורה בסגנון ביריות. תפירה בסגנון סידקית בחליפת פסים שלושה חלקים, ז'קט זמש אלסטי בצבע טבק ומכנסיים בגזרה גבוהה עם רגל מתרחבת.

קולקציית פולו ספורט מוצגת לראשונה בעונה זו ומשלימה את אורח החיים המגוון של המותג עם קו אופנה אולטרה שיקי שלם, מחדר הכושר לרחוב ומעבר. אלמנטים טכנולוגיים מתקדמים הכוללים בדי קירור וגימורים מיוחדים, משלימים קולקציית פוסט-ספורט יוקרתית, סוודר shearling ומכנסי ספורטיביים מקשמיר, ומציעים גיוון אולטימטיבי ללבוש למשך כל היום.
מחירים לצרכן:
שמלות – החל מ – 249 ₪
מכנסיים – החל מ – 579 ₪
ג'ינסים – החל מ - 649 ₪
חולצות מכופתרות – החל מ – 499 ₪    
שמלות – החל מ – 649 ₪
סוודרים – החל מ – 649 ₪
ג'קטים – החל מ – 1350 ₪
מעילים – החל מ – 2150 ₪
ניתן להשיג בחנות ראלף לורן קניון רמת אביב
וברשת חנויות אמפוריום

המלאי עשוי להשתנות מחנות לחנות. עד גמר המלאי. התמונה להמחשה בלבד. ט.ל.ח.  
צילום יחצ חול

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה